Politica de rezervări

Flexibil – 2 zile

Clientul poate să anuleze gratuit cu până la 2 zile înaintea sosirii. Clientului i se va încasa prima noapte dacă anulează în cele 2 zile înaintea sosirii.

Nu se solicită nicio plată în avans.

Nerambursabil

In perioada de varf clientului i se va încasa prima noapte dacă anulează după rezervare.

Clientului i se va încasa în avans prețul total oricând.

Plată în avans, anulare, neprezentare și detalii importante

Efectuând o rezervare acceptaţi şi sunteţi de acord cu politica de anulare şi neprezentare  şi cu orice termeni şi condiţii aplicabile sejurului inclusiv pentru serviciile executate şi/sau produsele oferite de unitatea de cazare. Vă rugăm să reţineţi că anumite preţuri sau oferte speciale nu sunt eligibile pentru anulare sau modificare. Taxele aplicabile de turism sau municipale pot fi încasate de către unitatea de cazare în eventualitatea neprezentării sau a anulării negratuite. Vă rugăm să verificaţi cu atenţie detaliile rezervării produsului sau serviciului pe care l-aţi ales pentru a vedea dacă există asemenea condiţii, înainte de efectuarea rezervării. Vă rugăm să reţineţi că o rezervare care necesită un depozit sau o plată (integrală sau parţială) în avans poate fi anulată (fără notificare prealabilă sau standard sau fără avertisment) dacă şi în măsura în care suma (sumele) relevantă (rămasă) nu poate fi colectată integral la data plăţii în conformitate cu politica relevantă de plată a unitatii de cazare şi în conformitate cu rezervarea. Politicile de anulare și plată în avans pot varia în funcție de tipul de cameră. Vă rugăm să citiți cu atenție informațiile importante din confirmarea rezervării, pentru politici suplimentare aplicate de unitatea de cazare  (de ex. restricție de vârstă, depozit de securitate, ne-anulare/suplimente adiționale pentru rezervări de grup, paturi suplimentare/mic dejun cu plată, animale de companie/carduri acceptate). Plăţi întârziate, banca incorectă, detalii greşite ale cardului de credit sau de debit, carduri de credit/debit invalide sau fonduri insuficiente sunt pe riscul şi în contul dumneavoastră, şi nu veţi avea dreptul la nicio rambursare a oricărei sume (nerambursabile) plătite în avans, cu excepţia cazului în care unitatea de cazare este de acord cu sau permite altceva prin politica sa de (pre) plată sau anulare.

Dacă doriţi să revedeţi, modificaţi sau anulaţi Rezervarea sejurului, vă rugăm să mergeţi la e-mailul de confirmare şi să urmaţi instrucţiunile cuprinse în acesta. Vă rugăm să reţineţi că vi se poate cere să plătiţi pentru anulare în conformitate cu politicile de anulare, neprezentare sau (pre)plată ale unitatii de cazare sau nu veţi avea dreptul la rambursarea nici unei sume (pre)plătite. Vă recomandăm să citiţi cu atenţie politicile de anulare, neprezentare şi (pre)plată ale furnizorului de cazare înainte de a face rezervarea şi să vă amintiţi să faceţi la timp plăţile în conformitate cu cerinţele rezervării relevante.

Dacă veţi sosi târziu în data de check-in sau ajungeţi în ziua următoare, asiguraţi-vă că aţi comunicat acest lucru (prompt/din timp) unitatii de cazare  pentru ca să ştie când să vă aştepte şi pentru a evita anularea rezervării şi încasarea taxelor pentru neprezentare. 

Comments are closed.